assalamualaikum…

wah…….

hari ni ada teater komsas kat sekolah…..

semua kelas f4 masuk bertanding untuk minggu bahasa melayu…..

kelas aku buat drama tajuk Annyss Sophillea….

best betul……..

memang puas hati…..

sebelum tu semua orang ‘kalut’ buat prop untuk drama setiap kelas….

yang nk cerita kelas aku ni x banyak guna duit….

so x banyak membazir….

betul aku cakap….

sebab kelas aku ada ‘poket doraemon’….

hahahahhaaaaaa

sapa paham,dia paham…..

dalam poket doraemon kelas aku nih ada banyak benda….

latar belakang untuk drama klas aku semua ambik dr dalam tu…

semua kawan2 kelas aku duk gelisah nk buat drama….

masalah pertama banyak budak berulang x  mai…..

kawan aku yang watak utama nih dah la letih….

panggil budak laki nk berlatih,mai lambat….

bila time nk buat drama,aku cabut nombor giliran….

kelas 4ik giliran nombor 4….

hahahhahaaaaaaa…..

waktu buat drama english giliran last sekali…..

fuh……..

tapi,time nk persembah drama tuh…….

kami yakin kami boleh buat sebab drama english aritu gak kami dapat second last daripada 5 buah kelas….

sungguh sedih……..

tapi yang kali ni ,kami sudah buat yang terbaik atas kerjasama semua kawan2….

tapi x tau g dpt nombor bapa….

hhhhhhmmmmmmmmmm

wait until next monday………

