dsc06451

assalamualaikum………..

lama x tulis blogku ni………

dah bersarang rupanya…………

orang pun sampai jemu tengok blog aku yang x ber’update’

baru2 ni abah aku balik Malaysia…………

abah bawak kami sekeluarga pergi The Carnivall……………

mula nk pi Bukit Merah……….

tapi lewat dah………….

sbb pagi sabtu tu ada kelas tambahan kat sekolah…………

adik aku yang sorang lagi tu pi kursus lans koperal…………

jadi x dak masa nak bawak pi jalan………..

aku pun naik jemu kalau duk rumah ja…………

aku ni kaki jalan……………..

ajaklah pi mana-mana pun………..

aku mesti ikut punya………..

dsc06413

dsc06403

itu saja coretanku………….

tengah banyak kerja sekolah ni………..

tapi masih mengadap internet……………….

x pa………

jangan x siap bila mai sekolah nanti………..

WASSALAM

Advertisements