Tanggal hari Jumaat 30/1/2009,aku sampai d Malaysia.Wah………indahnya negaraku ni……………..Balik Msia ni kena fikir byk la……………Sekolah pilihan pun x dpt g……………..Bila nk dpt pun x tau.

      Waktu tinggal abah kat aiport,sedih gak………kesian kat abah kena duduk sorang2 dah……….aku pun x nk balik………….bila g nk mai Mekkah ngan Madinah.Tunggu org baru pulak la kalau nk pi lg.

     Balik Msia semua org suka.Aku lg suka.x sangka dapt pi Saudi waktu umur muda.Alhamdulillah.abah aku pun lambat g nk balik………paling penting belajar sungguh2.nk masuk U pilihan plak….alahai hidup ni……x pernah terhenti kecuali diizinkan………..

    dsc05529

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

(Gambar kat atas tu Yunus n Ishaq kat site abah K.A.U.S.T)

dsc05572

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

(Kat atas tu di Masjid Nabawi>warna hijau Makam Rasulullah,wana putih Raudhah)

dsc05460

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

(Kat atas tu masjid jin>>>tengok jin kacau org nk tangkap gambar….hahahahhaaaaaaaaa tipu je………bateri kamera habis……kat masjid jin plak tu…..terkejut oooooooooooo)

Advertisements